Jei praradote slaptažodį


Jei praradote asmeniškai pasirinktą slaptažodį, jį galite atkurti bendrovės el. aptarnavimo centre:

Slaptažodžio atstatymas

Nepavykus atstatyti slaptažodžio bendrovės el. aptarnavimo centre arba praradus pirminį slaptažodį, reikia kreiptis į Jus aptarnaujantį Klientų aptarnavimo padalinį:

Klientų aptarnavimo padalinių kontaktai

Kartu reikia pateikti šiuos dokumentus:

  • Gyventojams bei juridiniams asmenims, turintiems anksčiau pasirašytas šilumos (karšto vandens) (vartojimo) pirkimo-pardavimo sutartis ar pasirašiusiems naujas sutartis;

Pateikusiems asmens tapatybę, buto (patalpų) nuosavybę ar valdymo teises patvirtinančius galiojančius dokumentus.

Tai atlikus, per 3 val. bus atnaujintas pirminio slaptažodžio galiojimas ir atkurtas pirminis slaptažodis.


Ši medžiaga 2025-05-23 atspausdinta iš „Litesko“ tinklapio (www.litesko.lt).
Jočionių g. 13, 02300 Vilnius, įm. kodas 110818317. PVM mokėtojo kodas LT108183113.
Įregistruota LR juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas: VĮ Registrų centras.