Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Jei praradote slaptažodį


Jei praradote asmeniškai pasirinktą slaptažodį, jį galite atkurti bendrovės el. aptarnavimo centre:

Slaptažodžio atstatymas

Nepavykus atstatyti slaptažodžio bendrovės el. aptarnavimo centre arba praradus pirminį slaptažodį, reikia kreiptis į Jus aptarnaujantį Klientų aptarnavimo padalinį:

Klientų aptarnavimo padalinių kontaktai

Kartu reikia pateikti šiuos dokumentus:

  • Gyventojams bei juridiniams asmenims, turintiems anksčiau pasirašytas šilumos (karšto vandens) (vartojimo) pirkimo-pardavimo sutartis ar pasirašiusiems naujas sutartis;

Pateikusiems asmens tapatybę, buto (patalpų) nuosavybę ar valdymo teises patvirtinančius galiojančius dokumentus.

Tai atlikus, per 3 val. bus atnaujintas pirminio slaptažodžio galiojimas ir atkurtas pirminis slaptažodis.


Ši medžiaga 2019-02-19 atspausdinta iš „Litesko“ tinklapio (www.litesko.lt).
Jočionių g. 13, 02300 Vilnius, įm. kodas 110818317. PVM mokėtojo kodas LT108183113.
Įregistruota LR juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas: VĮ Registrų centras.