• Ką daryti...
    • Ką daryti, jei sugedo karšto vandens ar šilumos skaitiklis?
    • Ką daryti, jei įsiskolinote
    • Ką daryti, jei kambariuose per karšta
    • Ką daryti, jei kambariuose per šalta
  • Sąskaitos ir mokėjimai
  • Kiti klausimai

Ką daryti, jei įsiskolinote


Jei jūsų sąskaita rodo, kad įsiskolinote už „Litesko“ paslaugas, tokį įsiskolinimą reikia padengti iki mėnesio pabaigos.

Didelis įsiskolinimas?

Jei įsiskolinimas susidarė tokio dydžio, kad neišgalite jo padengti iš karto, prašome neatidėliojant apsilankyti artimiausiame „Litesko“ klientų aptarnavimo padalinyje. Geranoriškai susitarus dėl įsiskolinimo padengimo dalimis ir to susitarimo laikantis, išvengsime nemalonumų.

Skolos išieškojimas

Jei klientas nepadengia susidariusio įsiskolinimo ir nesikreipia į klientų aptarnavimo padalinį dėl įsiskolinimo padengimo, „Litesko“ kreipiasi į teismą dėl skolos išieškojimo. Tokiu abiems pusėms nemaloniu atveju skolininkui gali tekti padengti ne vien savo įsiskolinimą, bet ir teismo išlaidas.

Taip pat žiūrėkite

„Litesko“ klientų aptarnavimo padalinių adresai ir telefonai


Ši medžiaga 2023-04-02 atspausdinta iš „Litesko“ tinklapio (www.litesko.lt).
Jočionių g. 13, 02300 Vilnius, įm. kodas 110818317. PVM mokėtojo kodas LT108183113.
Įregistruota LR juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas: VĮ Registrų centras.