• Ką daryti...
    • Ką daryti, jei sugedo karšto vandens ar šilumos skaitiklis?
    • Ką daryti, jei įsiskolinote
    • Ką daryti, jei kambariuose per karšta
    • Ką daryti, jei kambariuose per šalta
  • Sąskaitos ir mokėjimai
  • Kiti klausimai

Ką daryti, jei sugedo karšto vandens ar šilumos skaitiklis?


Jei sugedo jūsų bute įrengtas karšto vandens arba šilumos skaitiklis, pirmiausia susisiekite jūsų namą aptarnaujančiu „Litesko“ vadybininku šilumininku.

Jei nepavyktų šilumos specialisto pasiekti tiesiogiai, taip pat galite susisiekti su „Litesko“ klientų aptarnavimo padaliniu:

„Litesko“ klientų aptarnavimo padalinių kontaktai


Ši medžiaga 2023-04-02 atspausdinta iš „Litesko“ tinklapio (www.litesko.lt).
Jočionių g. 13, 02300 Vilnius, įm. kodas 110818317. PVM mokėtojo kodas LT108183113.
Įregistruota LR juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas: VĮ Registrų centras.